"המבשר" במתקפה נגד הממשלה: "ממסמסים כל סיכום"

נתי קאליש No Comments on "המבשר" במתקפה נגד הממשלה: "ממסמסים כל סיכום"

ביטאונו של השר מאיר פרוש עולה שלב בביקורת על ראש הממשלה בשל דחיית חוק הגיוס: "חרדה בעולם התורה מהכוונה להפר את כל הסיכומים בנוגע להסדרת מעמד בני הישיבות. ביהדות הנאמנה מביעים מחאה על אלו שממסמסים כל סיכום והבטחה על פשרות שמעקרות את העיקר"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סאגת חוק הגיוס: עיתון "המבשר", ביטאונה של סיעת "שלומי אמונים" והשר מאיר פרוש, מחריף הבוקר (שישי) את הטון בביקורת נגד ראש הממשלה, על דחיית חוק הגיוס.

"דאגה בעולם התורה מהכוונה של ראש הממשלה נתניהו לגנוז את חקיקת פסקת ההתגברות במסגרת הוויתור של ראשי הקואליציה על חלקים ברפורמה המשפטית", נכתב הבוקר בעיתון. "מדובר בהפרה בוטה נוספת של ההסכם הקואליציוני שנחתם עם יהדות התורה, במסגרתו התחייב נתניהו לחוקק את פסקת ההתגברות כדי לשמר את החוק שיחוקק להסדרת מעמד בני הישיבות ואברכי הכוללים שתורתם אומנותם".

בהמבשר כתבו כי "הכוונה לוותר על פסקת ההתגברות מצטרפת לסחבת המתמשכת בחקיקת התיקון לחוק שירות ביטחון שהובטח לקדמו לפני אישור תקציב המדינה לפני התקציב, בהמשך הוחלט לדחות את החקיקה והובטח כי יחוקק מיד לאחר מכן אך גם התחייבות זו הופרה".

בעיתון ציינו כי במקביל ולמרות אי קידום חוק הגיוס, הממשלה מתכוונת לקדם בהליך בזק את הסדרת המשך הגיוסים לשירות לאומי אזרחי וכבר בשבועיים הקרובים הוא צפוי להיות מאושר סופית. "הנציגים חרדים הביעו פליאה מההתנהלות בנושא ותהו כיצד ייתכן שהממשלה מתכוונת לחוקק חלקים אחרים בזק ומהיר תוך שבוע וחצי בו בזמן שאחד מנושאי הדגל בסטטוס קוו מאז קום המדינה זוכה לזלזול מחפיר מצד כמעט כל הנוגעים בדבר".

עוד נכתב כי: "בציבוריות החרדית מזהירים בתוקף מהמשך המצב הוא גורמים אינטרסנטיים המתיימרים לייצג את היהדות הנאמנה מסמסים כל סיכום ומסכמים ללא סמכות וללא אחריות פשרות שמעקרות את עיקר העיקרים שהוביל להצטרפות יהדות התורה לקואליציה ותמיכתם בהקמת הממשלה".



0 תגובות